PS/2 opticka mys a XORG problem

Miroslav Meduna meduna na pors-sw.cz
Středa Únor 2 07:25:07 CET 2005

Dobry den,mam nasledujici problem. Na PC doma mam optickou PS/2 mys Genius,Slackware 10. A kdyz jsem v Xkach,tak mi asi po 2-3 sekundach pohybu ustreli kurzor pryc. Zkousel jsem to i na nejnovejsim XORG,ale je to to same. V konzoli to chodi v poradku. Rovnez tak i ve WinXP Pro. Take jsem zkousel zastavit vetsinu demonu,kdyby se to s tim nahodou nejak tlouklo,ale nic se nezmenilo. Take jsem menil parametry v xorg.conf(parametr protokol), ale nezbavil jsem se toho ustreleni. Kamarad ma tu samou mys a MDK 10.1 a u nej je to bezproblemu. Nepomohlo ani uziti jeho xorg.conf. Prosim poradte mi.Diky.

--

S pozdravem Mirek.

Obsah této zásilky byl zkontrolován na přítomnost virů technologií BitDefender
Odesláno 602Pro LAN SUITE - http://www.software602.cz/