PS/2 opticka mys a XORG problem

Katerina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Středa Únor 2 08:37:42 CET 2005

Miroslav Meduna napsal(a):

>Dobry den,mam nasledujici problem. Na PC doma mam optickou PS/2 mys Genius,Slackware 10. A kdyz jsem v Xkach,tak mi asi po 2-3 sekundach pohybu ustreli kurzor pryc. Zkousel jsem to i na nejnovejsim XORG,ale je to to same. V konzoli to chodi v poradku. Rovnez tak i ve WinXP Pro. Take jsem zkousel zastavit vetsinu demonu,kdyby se to s tim nahodou nejak tlouklo,ale nic se nezmenilo. Take jsem menil parametry v xorg.conf(parametr protokol), ale nezbavil jsem se toho ustreleni. Kamarad ma tu samou mys a MDK 10.1 a u nej je to bezproblemu. Nepomohlo ani uziti jeho xorg.conf. Prosim poradte mi.Diky.

> [...]
Nam se to doma stavalo taky - Slackware 10, stejna mys. Mys vlitla do
praveho horniho rohu a
neslo s ni hnout, leda restartovat Xka. Pak jsme zjistili, ze staci maly
pohyb koleckem nahoru a mys
se chytne. Tak uz to nevadi a zijeme s tim v symbioze.
--Katerina Bubenickova