postfix: relay bez detekcie autentifikacie

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Středa Únor 2 08:59:17 CET 2005

Petr Vyhnal wrote:

> Zdravim!
>
> Nemate zcela pravdu. Viz tento vypis:
>
> 220 mail.simerion.net ESMTP
> ehlo gaga
> 250-mail.simerion.net
> 250-PIPELINING
> 250-SIZE 10240000
> 250-VRFY
> 250-ETRN
> 250-STARTTLS
> 250 8BITMIME
>
> O auth tu nenajdete ani zminku, protoze o ni server informuje az po
> navazani TLS/SSL spojeni, ktere je nutne inicializovat klientem a pak
> [...]
presne tak mi to vysvetlil i nas admin.
i how-to to bolo takto napisane.
vyskusal som si to i rucne telnetom.
pri poziadavke o AUTH mi server napisal ze informacie poda az po zacani
TLS.
moj problem je teda ten, ze postfix ktory ide relayovat na vonkajsi server
nechce zacat TLS prenos, aby tak mohol nabehnut na autentifikaciu.

problem vidim tuto v logu:
Jan 31 21:13:14 [postfix/smtp] maps_find: smtp_tls_per_site: 212.89.236.112:
not found

neviem vsak ako to vyriesit, pretoze sa mi ani nepodarilo najst niekoho
kto by sa vzrusoval nad tym ze mu nezacal TLS prenos.