Linux pro server

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Úterý Únor 1 08:29:44 CET 2005

> Podla tejto logiky by som mal pouzivat Windows a to rovno ich
> najnovsiu verziu, lebo to pouziva najviac ludi a je to "novy
> standard" atd. Faktom vsak je, ze pre Windows prakticky nemam
> zmysluplne pouzitie. Rovnako je to aj s kerberosom.

> vas bude za
> Ako som uz povedal, riadim sa poziadavkami zakaznikov, a nie
> modlami alebo smerom vyvoja jednej specifickej distribucie,
> na ktory mam zhruba nulovy vplyv.
>
> Skor mam ten pocit, ze vy mate Red Hat za modlu a nie ste
> ochotny priznat, ze existuje kopa situacii, kde to nie je
> [...]

:-) Zajdete do obchodu, kupte si sacek s mrazenym hraskem, naberte jej a
hodte na zed. Bude to mit stejny ucinek jako "diskuse" s nekterymi lidmi
tady. Obcas mam pocit, ze je do tehle diskuse prihlasena moje manzelka
prevlecena za linuxoveho experta. Taky si z moji vety vybere jen to, co se
ji hodi, prekrouti a pak se mi vrati argument, ze se o me pokousi infarkt.
:-)

TNX