Distribuce pro i386/4MB RAM

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Středa Únor 2 09:13:35 CET 2005

Pavel Benisek <benny007-linux na 3dgrafika.cz> wrote:

> Tak ja poustim vnc klienta na celeronu 2Ghz. Sit 100 Mbps. VNC server je
> na 600 MHz PIII (RealVNC pro WinXP) a zadna slava to taky neni...

no ja som kedysi pustal VNC klienta na P133 linux, server bol win95
tusim cyrix 200 MHz a islo to celkom svizne na 10 Mbps ethernete.
(samozrejme bolo treba nastavit 8 bitovu farebnu hlbku a pohrat sa s
typom kompresie, a zaskrtnut Poll on event received only (co sa obavam ze pod
linuxovym vnc serverom to asi nepojde), a bolo to v casoch ked vnc iba
zacinalo)

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |