Distribuce pro i386/4MB RAM

Jan Hradil jhr na physics.dcu.ie
Středa Únor 2 12:38:23 CET 2005

Radovan Garabik wrote:

> no ja som kedysi pustal VNC klienta na P133 linux, server bol win95
> tusim cyrix 200 MHz a islo to celkom svizne na 10 Mbps ethernete.
> (samozrejme bolo treba nastavit 8 bitovu farebnu hlbku a pohrat sa s
> typom kompresie, a zaskrtnut Poll on event received only (co sa obavam ze pod
> linuxovym vnc serverom to asi nepojde), a bolo to v casoch ked vnc iba
> zacinalo)

  K tem vykonum VNC. Urcite vite, ze vnc existuje nekolik odrud. A vim,
ze nektere ty 'nove' odrudy plne super featur udelali na W98(server)
takovy load, ze jsem se radeji vratil zpet k tem 'starym' verzim.
  Bohuzel si presne uz nevybavim ktere verze to byly :-(

Honza

--
  Jan Hradil - jhr na physics.dcu.ie
  phone: +353-1-700 5743