Linux pro server

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Středa Únor 2 12:37:41 CET 2005

On Wed, 2 Feb 2005, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> Co třeba zpracování obrázků na základě toho jaké knihovny v systému
> naleznu a jsem ochoten se bavit o 2 (GIF, JPG), ale taky třeba o
> desítkách formátů a práci s nimi (GIF, JPG, PNG, TIFF...)?

Bud je ten program klasicky linkovany proti nejake knihovne/knihovnam (pak
na pritomnost dalsi knihovny sam od sebe nijak nereaguje), nebo pouziva
nejaky dynamicky mechanismus pluginu, coz ale bude dokumentovana a
konfigurovatelna vec, a i tak bude k registraci takoveho modulu potreba
udelat neco vic, nez jen priinstalovat beznou knihovnu.

> Hmmm... já zase znám dost lidí, kteří jsou happy, když rpm --rebuild
> <src.rpm> vybuildí co je třeba a o zbytek se nestarají... A zrovna RPM
> balíčky, resp, zdroje (src.rpm) těch ala ifdefu obsahují požehnaně...

Projit si volani gcc a pustit na vysledne binarky ldd zas tak moc tezke
neni, a kolik je v kodu #ifdef mi v prvni iteraci muze byt putna.

-- Honza Houstek