Linux pro server

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Únor 2 12:40:09 CET 2005

	Dobrá připomínka, takže se ptám, je relevantní a bude brát někdo v
potaz, že vezmu balíček z RHEL XY a zkusím ho zkompilovat úplně někde jinde
(zpravidla na starém nepodporovaném systému) a ono to neprojde ani fázi rpm
-bp <spec>? Nezkoušel jsem to (a narážím čím dál častěji práve zpravidla na
nesourodost patchu - copak to někde na stejném HW může projít?) a být
distributorem, tak to vůbec neřeším... takže má to smysl?

> polotovar...
>
> Ale no tak. Ty znas software bez chyb? (nekde jsem psal, ze
> programy bez
> chyb maji jen politicke strany...). Dneska se dela update a
> oprava chyb
> i u software v druzicich.

	Já nemluvím o chybách v software či jeho funkčnosti, já mluvím o
úrovní technologické podpory (to, že ji MS má taky mizernou a každý update
něco někde rozbije má být omluva?) k produktu... (rychlost opravy známého
problému, cena supportu, cena řešení, cena TCO jsou další ukazatele)

> A nemyslim, ze treba RHEL4 je/bude polotovar.

	Já si nemyslím nic o tomto a povíme si v roce 2007-8 jak je na tom s
kvalitou podpory oproti RHEL3, ju?