Linux pro server

Karel Zak kzak na redhat.com
Středa Únor 2 12:39:16 CET 2005

On Wed, 2005-02-02 at 12:05 +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Pokud jsem platící zákazník... V tomto případě nejsem a pokud bych

I jako neplatici muzes pouzivat bugzillu.

> byl, tak bych od takového produktu dávno utekl, prtože se vážně domnívám, že
> za řádově srovnatelné peníze jinde dostanu kvalitu na trochu vyšší úrovni -
> je to možná moje iluze, ale opravdu si to myslím.

Todle ti nikdo nebere. A je dobre, ze kazdy zakaznik si muze vybrat.

> 	Samozřejmě... je ale otázkou, zda-li mám chuť kupovat polotovar...

Ale no tak. Ty znas software bez chyb? (nekde jsem psal, ze programy bez
chyb maji jen politicke strany...). Dneska se dela update a oprava chyb
i u software v druzicich.

A nemyslim, ze treba RHEL4 je/bude polotovar.

	karel

--
Karel Zak <kzak na redhat.com>