nahravani internetoveho radia a strih ogg_u

Honza E honza na pc234.math.cas.cz
Středa Únor 2 15:11:56 CET 2005

On Mon, Jan 10, 2005 at 10:49:30PM +0100, Martin Kamín ZULU wrote:
> [...]
zdravim!
cro2,3 vysila oggy ve streamech, ktere +/- odpovidaji zacatkum/koncum
poradu (co porad, to novy stream). Nemate nekdo nejak upraveny editor
pro ogg_y na (automaticke) sekani takovychto ogg_u na jednotlive streamy
(co stream to novy soubor) ?

Diky!
Honza Eisner