Distribuce pro i386/4MB RAM

Petr Ullmann Slavick na centrum.cz
Středa Únor 2 16:01:36 CET 2005

> Servus vespolek,

Zdravim

> poskládal jsem ze šrotu ďábelsky výkonný stroj o parametrech 386SX/40MHz
> (bez koprocesoru), 4MB RAM, 1,2GB HDD, 3,5" FDD, 3c509 NIC, ALS100 zvuk.
> Nemá to CD-RÓM.
>
> Chtěl bych na tom provozovat něco, na cemž lze brouzdat po Internetu
> (např. Linux), čili by to mělo umět TCP/IP.
>
> Nejlíp aby instalace šla nabootovat z diskety a zbytek se instaloval po
> FTP, nebo aspoň aby to mělo <4 instalační diskety. Hledal jsem (zejména
> na distrowatch.com a ll.cz), leč marně. Neznáte někdo nějakou vhodnou
> [...]
řeším podobný problém. Podařilo se mi sehnat notebook 486/25, 4 MB RAM a
120 MB HDD. Bohužel nemám síťovku, takže jsem linux vesele instaloval z
disket. Zatím na něm běží slackware 3.4 a v pohodě až na to, že mi nejde
čeština (české znaky). Síťovku do něj chci pořídit do PCMCIA, ale na net
bych si s tím netroufl. Uvažuju, že bych tam zkusil nějakého Debian 2.x.
Máte s tím někdo zkušenost?
Díky.
Petr