flamware, bylo Linux pro server

JaV jardaz na hades.cz
Středa Únor 2 15:20:06 CET 2005

posledni odpoved

Matus UHLAR - fantomas napsal(a):

> je to otazka ktora vyvola flamewar. Ak to chcete naozaj ukoncit tak ju sem
> nepiste. A ani neradte nic vyssie ako hore, dakujem.

a proc ne, vzdyt o par radek nize radite to same, jen jinymi slovy. :-))

> Najlepsia rada je predsa len - zvole si tu distribuciu, s ktorou vam bude
> vediet niekto poradit. Spytajte sa kamaratov, pohladajte nejaky support vo
> vasom okoli alebo si kupte fundovanu knizku.
>

> imho je predovsetkym hlupost, ze clovek, ktory ma problem vybrat si
> distribuciu, ide instalovat server ;)

a s timhle souhlasim i nesouhlasim.
Vetsinou se obratite na nekoho, kdo tomu rozumi (kamarad, ktery uz neco
zvlada a neni to zrovna novacek jako vy.. (Tedy ne Vy osobne, nemysleno
Matus UHLAR).
a pak se to ucite za chodu a ty boty, ktere udelate, ten kamarad opravi..

dalsi moznost je nechat si to nainstalovat za penize od nekoho
fundovaneho, ktery za to pak ruci (firma).
Ale tomu se zatim stale nejak branime. :-(

s pozdravem JaV