flamware, bylo Linux pro server

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Únor 3 02:26:15 CET 2005

> dalsi moznost je nechat si to nainstalovat za penize od nekoho
> fundovaneho, ktery za to pak ruci (firma).
> Ale tomu se zatim stale nejak branime. :-(
No hlavne se brani lide, kteri si Linuxem vydelavaji na zivobyti :-)
Pred casem jsem chtel neco nainstalovat na muj server a shanel jsem nekoho,
kdo by mi to za PENIZE udelal. Dokonce jsem tusim poptaval i v teto
konferenci. Nakonec se jeden nasel, ale 100km vzdaleny. Jo, udelal to na
dalku a funguje to. Jenze ja si praci odborne firmy predstavuji trochu
jinak. Ze totiz nekdo prijde, budu mu moci koukat pres rameno, budu se ho
moci na neco zeptat, napsat si poznamky atd. Ale samozrejme bych rad sehnal
nekoho mistniho, abych mu nemusel platit nesmyslne prepravu z Prahy, Brna,
Ostravy... :-) Jenze v Plzni zda se si nikdo nechce Linuxem penize
vydelavat.
Mozna by nebylo od veci na nekterem linuxovem webu zalozit nejakou databazi
firem a OSVC, kteri se instalacemi a udrzbou Linuxu zabyvaji. Ostatne jeden
web je k dispozici pro ty, kteri projevi zajem
<reklama class="sorry">
http://www.zivnosti.cz
</reklama>

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz