Distribuce pro i386/4MB RAM

Miroslav Maiksnar ml na mixi.cz
Čtvrtek Únor 3 04:14:07 CET 2005

On Wednesday 02 February 2005 16:01, Petr Ullmann wrote:
> řeším podobný problém. Podařilo se mi sehnat notebook 486/25, 4 MB RAM a
> 120 MB HDD. Bohužel nemám síťovku, takže jsem linux vesele instaloval z
> disket. Zatím na něm běží slackware 3.4 a v pohodě až na to, že mi nejde
> čeština (české znaky). Síťovku do něj chci pořídit do PCMCIA, ale na net
> bych si s tím netroufl. Uvažuju, že bych tam zkusil nějakého Debian 2.x.
> Máte s tím někdo zkušenost?

Na podobnych strojich jsem provozoval debian 2.1/slink (386/4MB) a 2.2/potato
(486/8MB). Vicemene se to obeslo bez problemu, krome SCSI radice pro CD-ROM u
te 486, kde jsem musel editovat zdrojaky kernelu, tenkrat 2.2.x (toshiba
satellite pro -- opravdu mela SCSI). Jestli mate zajem, tak vam muzu
poskytnout CD slinka i bramburky, dokonce tady mozna nekde vyhrabu i ty
notesy s nainstalovanym systemem, kdybyste potreboval neco konkretniho ;o)

Mixi