Distribuce pro i386/4MB RAM

Petr Ullmann Slavick na centrum.cz
Středa Únor 2 16:35:31 CET 2005

Jaroslav Aster napsal(a):

>Ahoj,

>instaloval jsem debian gnu/linux 2.2 (potato) na pocitac 486SX/33MHz s 8
>MB RAM. Debian na tomto hw jede, ale pocitej stim, ze napr. listovani v
>balicich a obecne prace s dpkg je dost pomala => instalace bude na
>dlouho. Doporucuji proto, pokud to u tveho notebooku pujde, vyndat disk
>a instalaci provest na nejakem vykonejsim stroji. Samotne pouzivani
>debianu bylo jiz celkem svizne - links, ssh atp. Jeste pred instalaci
>debianu jsem pouzival tiny linux -  http://tiny.seul.org/.

Disk jsem zkousel vyndat, ale abych to pripojil k jinemu pocítaci, tak
bude chtit asi nejakou redukci. Zkusim neco vymyslet, ten debian me
laka. Bude s asi bezpecnejsi se toulat po netu než se slackem 3.4, ne?
Mozna se mylim. Tiny linux jsem chtel taky zkusit, ale mam na nej moc
malo ramky. Doufal jsem, ze bych ji mohl pridat, ale bohuzel cipy ramky
jsou natvrdo v desce :-(