D-Link DFE-580TX - problemy

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Čtvrtek Únor 3 10:54:33 CET 2005

Zdravim,

mam problemy se zprovoznenim vyse uvedene 4 portove sitovky. Karta
funguje, ale ma ohromnou ztratovost paketu. Pouzivam driver sundance.
Vyzkousel jsem driver z distribucniho kernelu i zkompilovany ze zdrojaku
dodanych s kartou. Kernel 2.4.27.

Nejlepsich vysledku jsem dosahl tehdy, kdyz jsem nabootoval z live CD
Insert (~ Knoppix) a predtim vypnul vestavenou sitovku na MB. Pak se
ztracela "jenom" asi tretina paketu.

Problemy jsou predevsim s vetsimi pakety na prichozim smeru. Male pakety
chodi jakz takz v poradku. Pokud data tecou ven, docela to jde. Dovnitr
je to hrozne.

V nejmenovanem OS funguje karta uplne bez problemu.

Prosim o radu, kterym smerem mam zamerit dalsi pokusy o zprovozneni.
Google rikal, ze podobne problemy nejsou ridke. Zaroven taky rikal, ze i
zde v konferenci se najdou lide, kterym to bez problemu chodi.

Je tady nekdo, komu to obdobne nechodilo a pote to nejakou zkusenou
fintou rozchodil?

--
Vladimir Smelhaus