D-Link DFE-580TX - problemy

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Únor 3 10:59:42 CET 2005

	Běžím stroj, kde je 5 kousků tohoto...

Jádro tam aktuálně je vlastní kompilace (nikoli modul)
kernel-source-2.4.20-20.7 (už nevím, kde se sebral - možná RHEL nebo RH 7.3
updates - zkuste pohledat)

Každopádně driver je tento: sundance.c:v1.01+LK1.06b 6-Nov-2002 (obsažen v
dotyčném source kernelu).

	Občas mám hlášeno, ale do dnes je to přisuzováno spíše mizerným
switchům a jiným aktivistům v lokální síti (zasíťovaná jedna poměrně velká
budova o 5-ti patrech), problém, který lze zpravidla řešit tak, že se ten
stroj restartne a tím pádem donutí switche se znovu slinkovat. (na stroj se
zpravidla dá vzdáleně přihlásit (i když lokální síť "nejede" a ICMP
prochází). Někdy dojde k zátuhu v rozmezí několika minut, někdy je to na
restart... - sofistikovaně to do dnes neměl nikdo snahu řešit (i přes naše
intervence), takže nemohu vyloučit side efekt těchto karek a driveru.

	Snad to pomůže.