Nefunkční extra klávesy na HP klávesnici

Ales Nehyba alesus na seznam.cz
Čtvrtek Únor 3 10:56:03 CET 2005

DD,

mám klávesnici HP s označením modelu SDM4700P (stříbročerný design, dodáno s desktopem
HP d230MT ale provozováno na jiném počítači) a snažím se na ní rozchodit extra tlačítka
(ET), ale nevím jak - bohužel tato tlačítka nereagují na stisk při testování pomocí xev"
nebo "showkey -s". Na internetu jsem našel nějakou zmínku o tom, že některé klávesnice
potřebují pro zpřístupnění ET poslat sekvenci scancode do sebe, ale nevím jakou sekvenci
použít pro tento typ. Mimoto jsem našel i zmínku o úspěchu při konfiguraci přes ovládací
panel KDE.

Mělo jednat o totéž jako byla Compaq Easy Access Keyboard (8 ET). Lineak by tuto
klávesnici měl umět, ale ani s ním jsem neuspěl. Stejně tak pokus o nastavení pomocí
gnome-keyboard-properties nevyšel.

Můžete, prosím, někdo poradit další možnosti postupu?

Gentoo Linux
kernel 2.6.9-gentoo-r13
fluxbox/gnome 2.8.1

Díky,