D-Link DFE-580TX - problemy - VYRESENO

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Pátek Únor 4 16:46:09 CET 2005

arpanet wrote:

> ozkousejte jestli si ta karta rozumii s mii-tool nebo ethtool
> a zkousel bych ji proti necemu inteligentnimu ...
> treba nejakej cisco switch .. nebo alespon switch s managementem

Teda, to bylo. Stacilo vymenit kartu na protejsi strane a nebylo co
resit. Jenze nez jsem to udelal...

Na 100Mb jede jako z praku. Ale proti 10Mb kartam ani za boha. Na tech
10Mb jsem to rozchodil tak, ze jsem na protistrane zmensil MTU na 256.
Pak to chodi dobre. Jak je paket o bajt vetsi, tak to nejde.

Ztraci se to nejspis nekde v driveru. Na 10 Mb to v defaultnim nastaveni
funguje jenom v nejmenovanem OS. A v linuxu se mi to nepovedlo poradne
nastavit ani manualne. Jeste to zkusim, ale jednoznacne reseni je - mit
na protistrane kvalitni hw.

> ......taky me napada .... jakpak je to s mac-adresama te karty ? ....

Kazdy eth port ma svoji vlastni mac adresu.

Panove, diky za spolupraci.

V.