x11-6.8.1 v slackware

influence influence na azet.sk
Čtvrtek Únor 3 17:42:55 CET 2005

Dobry den,
prosim prepacte mi tie emaily s prazdnym telom, ale som bol
v "spartanskom systeme" a neskoro som si vsimol, ze to nepripaja telo
k hlavicke :-(
Pomocou swaretu som upgradoval cely system, kernel 2.4.29 a jeho
moduly som tam dal rucne. Nechcu sa mi spustit X-ka. Vypisuje nieco ako,
ze chyba "keyboard modules". Na stranke slackware.com v sekcii packages
som vyhladal, ze by tomu zodpovedal balicek devs-2.3.1 ... ten som tam
mal, ale aj tak som ho este raz preinstaloval. Nepomohlo. Musel som tam
dat naspät stare x11-6.7.0, lenze teraz napr. nejde mozilla potrebuje
kniznicu z x11-6.8.1 atd. A ja nechcem zasa takmer vsetko davat spät.
Vie mi nieto pradit, ze co mam este doinstalovat aby sa mi rozbehli X-ka
pomocou x11-6.8.1?
Dakujem.

http://www.email.azet.sk - 500 MB na Vase e-maily!