x11-6.8.1 v slackware

Lubos Dusany lubos.dusany na seznam.cz
Středa Únor 9 16:48:15 CET 2005

Hmm stejnou "chybu" jsem udelal taky, pres swaret novy X11ka z -current
+ kernel + ostatni rozdily.
Pak nejela alsa, X11 nestartovali taky kvuli klavesnici ....
System se totalne roze...., nakonec jsem zpatky downgradoval X11 z CDcek
ale za boha jsem
nerozchodil alsu, a pac me nebavilo si s tim hrat (dal jsem tomu asi 3
dny) cely jsem to preinstalovat a ted si davam vetsi bacha
kdyz spustim swaret :(
Ja vim, ja vim, ze reinstall je windows-like metoda, proste me to nasr....

L.