PS/2 opticka mys a XORG problem

KubaZ r.kubaz na seznam.cz
Pátek Únor 4 10:36:37 CET 2005

EHM! Co takhle treba misto toho dohadovani zkusit nastavit tu mys v
X.org/XFree takto:

Section "InputDevice"
     Identifier  "USBMouse"
     Driver      "mouse"
     Option      "Protocol"              "ExplorerPS/2"
     Option      "ZAxisMapping"          "4 5"
     Option      "Buttons"               "5"
     Option      "Device"                "/dev/input/mice"
     Option      "ChordMiddle"           "on"
EndSection

Delalo mi to taky a tohle vsechno vyresilo i po zprovozneni touchpadu.

>   ^--- ty mas asi rad zivot na hrane a risk, ze? :)

to tak nevim proc... taky jedu na nejposlednejsich X.org a az na debilni
ovladace od ATI nepozoruju zadne problemy! :-/