PS/2 opticka mys a XORG problem

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Pátek Únor 4 11:52:04 CET 2005

On Fri 4. of February 2005 9:36, KubaZ wrote:

> to tak nevim proc... taky jedu na nejposlednejsich X.org a az na
> debilni ovladace od ATI nepozoruju zadne problemy! :-/

Zivotem na hrane bylo mysleno spis to jadro, ale nechapu proc si vzdycky
kdyz se zmino jadro novejsi nez 2.0.x nekdo musi zacit rypat na
stabilitu/kvalitu :)

Kdyz je to jen desktop a vyvojova masina na ktery obnovim puvodni stav
ze zaloh za par hodin. Navic ten kernel honim docela zbesile uz mesic a
jeste nepad.
Proc ho pouzivam?

- podpora reiser4
- urcen na desktop (realtime scheduler) = rychla odezva (je to fakt
znat)
- je na to ebuild do gentoo :)
- funguje
- podpora sofware suspend 2