PS/2 opticka mys a XORG problem

Michal Rybárik michal na rybarik.sk
Pátek Únor 4 22:22:09 CET 2005

MM> No me to jen ucukne a pak muzu hybat s mysi dale. To ucuknuti se opakuje cca
MM> po 3 sekundach. Zduraznuju,ze jsem byl strizlivy.:) Nicmene to urcite
MM> zkusim. Diky za vasi zkusenost.

stavalo sa nam nieco podobne, idete myskou po obrazovke a zrazu sup,
kurzor je uplne niekde inde. kolega tolkokrat otrieskal mys o stol, az
som bol nuteny nakupit jednofarebne podlozky, vyhadzat vsetky pestre,
a uz je to OK.

zaujimave je ze rovnaka mys (genius netscoll eye plus, za dva roky som
ich pokupil do firmy, rodinnym prislusnikom i znamym snad dve
desiatky) chodi pod windowsami OK i na pestrofarebnom podklade, ziadne
zacukavanie sa nekona. viem si to vysvetlit jedine tak, ze okienkovy
driver obsahuje korekciu, ze ak hardware zrazu posle obrovsku
vychylku, software ju "znormalizuje". v driveroch som sa kvoli tomu
nehrabal, takze potvrdene to nemam, ale lepsie vysvetlenie ma
nenapadlo.

--
s pozdravom
michal na rybarik.sk