WXP - switch user - ako na to v KDE? / kdm ?

AntiTrust2 (gmail) antitrust2 na gmail.com
Sobota Únor 5 13:57:32 CET 2005

On Sat, 5 Feb 2005 13:20:54 +0100, Lubor Kacian <kacian na kacian.sk> wrote:
> To nie je pravda, mam to v mdk s KDE 3.3.2. Normalne v menu "Start new
> session" a pouzivam to v pohode. A ak sa nemylim tak to bolo aj v KDE 3.2
> (standard v MDK10.1) lebo to pouzivam uz dlhsie.
>
> --
> S pozdravom
>         Lubor Kacian
>         kacian-at-kacian-dot-sk

Zdravica.

No, neviem, mam
Package: kdebase
Section: kde
Installed-Size: 48
Maintainer: Debian Qt/KDE Maintainers <debian-qt-kde na lists.debian.org>
Architecture: all
Version: 4:3.3.2-1

a tam to nie je. Mam takmer vsetky kde* komponenty/baliky a nieco ako
switch user tam nie je. Funguje iba spominane (ctrl+) ALT+Fx, po
nastaveni v configu, ale to nie je to prave orechove - vid mail
vyssie. Hlavne, ak to umoznuje "aj ten XP" :)

Pre istotu:
Je to HNED v *hlavnom* "Start MENU" ? Aj v SK verzii?

BTW: Moze v SK verzii chybat (nie byt NEprelozena) nejaka polozka menu
(v programe, co roznych listach)? AFAIK by to malo byt v ENG, ale
pytam sa pre istou - vseobecne - do buducna.

--
AT aka antitrust2-AT-gmail.com
Ak xces pozvanku (invitation) napis mi + dovody. Rad helfnem.