WXP - switch user - ako na to v KDE? / kdm ?

AntiTrust2 (gmail) antitrust2 na gmail.com
Sobota Únor 5 13:57:49 CET 2005

On Sat, 5 Feb 2005 09:37:16 +0100, Ondrej Scecina <ojo na force.sk> wrote:

> V novom KDE 3.4 to bude. Mam 3.3.91 a tam to funguje tak, ze si kliknes pravym
> tlacitkom na plochu alebo lavym na K menu. No a je tam nieco ako Switch user.
> V KDE 3.3.2 to zatial nie je, takze to riesim tak, ze v subore:
>
> /usr/kde/3.3/share/config/kdm/Xservers
>
> mam tieto 2 riadky:
>
> :0 local na tty1 /usr/X11R6/bin/X -nolisten tcp
> :1 local na tty2 /usr/X11R6/bin/X -nolisten tcp :1

Da sa to aj takto, ale ...
1. je treba "zamknut" obrazovku
2. stlacit alt+f8 (ked odchadza od PC na dlhsie a nevie, ci sestra
bude xciet cosi robit al. nie)
3. je to obmedzene, ak by mal napr. 20 sestier :) [vid v praci, X ludi na 1PC]

> A potom sa medzi uzivatelmi prepinam pomocou ctrl+alt+f7 a ctrl+alt+f8. Mam
> gentoo, takze v SARGE to moze byt inak.

Ano, takto som to skusil a ide, ale beriem to skor ako workaround, nez
riesenie. Avsak aj tak vdaka.

--
AT aka antitrust2-AT-gmail.com
Ak xces pozvanku (invitation) napis mi + dovody. Rad helfnem.