CDMA, občas některé servery nefungují

Pavel linux na argobbs.cz
Neděle Únor 6 20:32:01 CET 2005

Hello Petr,

Sunday, February 6, 2005, 7:50:33 PM, you wrote:

PK> cau roberte, nedavno probehla internetem zprava ze maji nejake
PK> blize nespecifikovane potize a spekuluje se o propustnosti, ted
PK> udajne posilili, tak to zkus....

PK> 	k.

Muzu jen potvrdit, v patek jsem byl v Brne a stahola jsem prave
nainstalovanemu zakaznikovi z CDMA linky nejake programy na studna.cz
a nahle to cely lehlo, vytocil jsem dial a v pohode, zavesil a porad
nic, asi po 15 minutach se to rozjelo. Jen jsem odjel, volal asi za 10
minut, ze mu nejdou nejaky stranky, odpojil modem, restartoval,
pripojil a jelo to. Antivir a dalsi tam bylo, lokalita Brno Reckovice.

--
Best regards,
 Pavel                            mailto:linux na argobbs.cz