CDMA, =?utf-8?b?b2LoYXMgbuxrdGVy6SBzZXJ2ZXJ5?= =?utf-8?b?IG5lZnVuZ3Vq7Q==?=

Stanislav Petr stanislav.petr na hosting90.cz
Neděle Únor 6 22:53:06 CET 2005

Dne ne 6. února 2005 20:32 Pavel napsal(a):
> [...]

A nenapadlo nikoho, ze je to problem fragmentace paketu zpusoeny rozdilnou
velikosti MTU behem prubehu CDMA siti? Zkuste si nastavit velikost datagramu
pro pppd na trosku mensi cislo nez 1500 (ja pouzivam neco malo prez 1400
presne ted nevim - hodnota "odladena" experimentalne). Po teto uprave (a
samozrejme spravnem nastaveni prijmu ICMP v iptables) mi chodi vsechno
normalne.

--
Stanislav Petr
Hosting 90 s.r.o