CDMA, občas některé servery nefungují

Robert Vojta robert na v0jta.net
Neděle Únor 6 23:13:23 CET 2005

Dne ne 6. února 2005 22:53 Stanislav Petr napsal(a):

> A nenapadlo nikoho, ze je to problem fragmentace paketu zpusoeny rozdilnou
> velikosti MTU behem prubehu CDMA siti? Zkuste si nastavit velikost
> datagramu pro pppd na trosku mensi cislo nez 1500 (ja pouzivam neco malo
> prez 1400 presne ted nevim - hodnota "odladena" experimentalne). Po teto
> uprave (a samozrejme spravnem nastaveni prijmu ICMP v iptables) mi chodi
> vsechno normalne.

  Napadlo, ale experimentálně je to ještě horší. Když jsem měl MTU 1500 a
fungoval první tři/čtyři dny na CDMA (Brno - Masarykova čtvrť nebo centrum),
rychlost, odezvy, vše vynikající. Dnes? Děs běs a kdyby to nebylo zatím
nejrychlejší mobilní připojení, které občas funguje, omlátil bych jim to o
hlavu. Problémy, problémy a zase problémy ... Na začátku jsem si říkal proč
na to všichni tak nadávají, funguje to perfektně. Teď? Už vím ;)

--
Robert Vojta