kontrola priepustnosti linky - nefunkcne ssh - doplnenie

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pondělí Únor 7 09:51:54 CET 2005

Martin Och wrote:

>Mno, nevim co je linka s dohledem, ale jak si ma byt operator 100% jisty,
>ze neni chyba ve Vasem eth. rozhrani (nebo u Vas), pokud se jinak linka jevi
>jako OK?

Na 100 % nikdy, ale neco zjistit schopny je, protoze za bezdratovym
koncem ma u nas jeste maly router, ke kteremu se pripojujeme. Takze
nejakou zakladni diagnostiku chovani linky je schopen udelat pekne od
sebe z kanclu a nemusi hned jezdit.

>Ja sam jsem si uz 2x nabehl, kdyz jsem zvedal mandle dohledu meho operatora,
>a pak jsem s hruzou zjistil, ze strasilo v eth portu meho cisco routeru.
>Po konecne vymene routeru je vse OK... Nezbylo mi nez se dohledu omluvit.

U me byla chyba na obou stranach, takze to vyslo s omluvou na 50:50.
Potiz na me strane byla, ze se moje sitovka nechtela prepnout do
halfduplexu, kteryzto lezl z jejich routeru.

Libor