bitova hlbka forwardovanej X11 session

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Únor 7 15:21:58 CET 2005

On Mon, Feb 07, 2005 at 12:28:05PM +0100, Dusan Zatkovsky wrote:
> Dobry den.
cau

> Moja otazka znie, ako ovplyvnit bitovu hlbku tunelovanej X aplikacie. Google
> neporadil nic konkretne, dokonca ani nenakopol.
Ono to funguje vacsinou tak, ze client je linkovany s libX11 a pri
inicializacii sa opyta servra a ten odpovie a podla toho sa sprava.

Takze priamo to asi nepojde, nepriamo mozno cez LD_PRELOAD ale o nijakej takej
kniznici neviem, takze si to budes asi musiet naprogramovat :-).

> Predpokladam, ze to bude mat silny suvis s bitovou hlbkou nastavenou na
> vzdialenom X serveri, pripadne na lokalnom X serveri.
Na tom servri, s ktorym aplikacia komunikuje.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
           There are two kind of sysadmins: Paranoids and Losers