Instalace RAID1 dodatečně do fungujícího systému

Petr Bravenec pbravenec na solartec.cz
Úterý Únor 8 18:14:04 CET 2005

Michal Čihař napsal(a):

| Třeba takhle: mdadm --create /dev/md4 -l 1 -n 2 /dev/hdg6 missing

Fajn. Tohle se mi podařilo. Degradovaný raid jsem udělal, nakopíroval
do něj data, připravil rsync, nainstaloval lilo, ale boot se nezdaří. Po
restartu systému nedovede poskládat příslušné zařízení dokupy.
dmesg vypisuje tuto nemilou věc:

md: Autodetecting RAID arrays.
md: autorun ...
md: considering hdc3 ...
md:  adding hdc3 ...
md: hdc1 has different UUID to hdc3
md: created md3
md: bind<hdc3>
md: running: <hdc3>
md: personality 3 is not loaded!
md :do_md_run() returned -22
md: md3 stopped.
md: unbind<hdc3>
md: export_rdev(hdc3)
md: considering hdc1 ...
md:  adding hdc1 ...
md: created md1
md: bind<hdc1>
md: running: <hdc1>
md: personality 3 is not loaded!
md :do_md_run() returned -22
md: md1 stopped.
md: unbind<hdc1>
md: export_rdev(hdc1)
md: ... autorun DONE.

Nakonec to zpanicuje na nedostatek initů na disku :-(
Pomocí mdadm --assemble dovedu raid oživit z povelové řádky,
ale nedaří se boot. Jsou ještě zde nějaké záludnosti, které jsem
neobjevil?

Petr Bravenec

- --

email: pbravenec na solartec.cz