Instalace RAID1 dodatečně do fungujícího systému

Michal Čihař michal na cihar.com
Úterý Únor 8 18:36:22 CET 2005

Zdravím

On Tue 8. 2. 2005 18:14, Petr Bravenec wrote:
> Fajn. Tohle se mi podařilo. Degradovaný raid jsem udělal, nakopíroval
> do něj data, připravil rsync, nainstaloval lilo, ale boot se nezdaří. Po
> restartu systému nedovede poskládat příslušné zařízení dokupy.
> dmesg vypisuje tuto nemilou věc:

[...]
> md: personality 3 is not loaded!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> md :do_md_run() returned -22
> md: md1 stopped.
> md: unbind<hdc1>
> md: export_rdev(hdc1)
> md: ... autorun DONE.
>
> Nakonec to zpanicuje na nedostatek initů na disku :-(
> Pomocí mdadm --assemble dovedu raid oživit z povelové řádky,
> ale nedaří se boot. Jsou ještě zde nějaké záludnosti, které jsem
> neobjevil?

Chybí v kernelu podpora pro raid, který používáš, nejspíš je jenom v modulu,
který se natáhne později (proto mdadm funguje).

--
    Michal Čihař | http://www.cihar.com