DMA u sata (was: nereagujici aplikace pri spouste volneho cpu)

Aleš Kozumplík al_es na seznam.cz
Úterý Únor 8 18:48:57 CET 2005

On Tuesday 08 February 2005 04:50 pm, Roman DAVID wrote:
> Pripadne zkuste to, co vam pisou v dmesg.
> Ja tu IOAPIC nemam, takze ten radic mam na irq 10
> (vy jej mate na irq 177 - jeste jsem se s tim nesetkal).

ne, to nezabralo, diky za tip.

> Btw, ten proces, co zere CPU je kdo ? (treba cp ?)
> Imho kdyby byl problem v DMA (vypnute)  a jelo by to
> v PIO modu, tak by to v top-u bylo videt jako system.
> Navic by hdparm kazdopadne nevypsal pres 40MB/s rychlost cteni.

ano, je to cp nebo mc nebo podobne. sezere tak kolem 20%. kdo bere tech 70% na
preruseni je tezko rict, ale top uz nic vic "na topu" neukaze (zrejme
system). coz me privadi k myslence, jestli tento jev neni normalni (a problem
s divnym pridelovanim cpu casu je opravdu nekde jinde) - muze nekdo se sata
diskem potvrit/zamitnout prosim.

Al_