DMA u sata (was: nereagujici aplikace pri spouste volneho cpu)

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Úterý Únor 8 19:50:57 CET 2005

Aleš Kozumplík wrote:

> ano, je to cp nebo mc nebo podobne. sezere tak kolem 20%. kdo bere tech 70% na
> preruseni je tezko rict,

kdyz mluvite o tom mc, mate ten mc pusteny v X-kach?
Totiz me neco podobneho dela mc pri kopirovani pod X na notebooku,
ale ja to vzdycky svadel na grafickou kartu - nestiha vykreslovat
progressbar pri kopirovani v mc - karta onboard se sdilenou pameti.

coz me privadi k myslence, jestli tento jev neni normalni (a problem
> s divnym pridelovanim cpu casu je opravdu nekde jinde) - muze nekdo se sata
> diskem potvrit/zamitnout prosim.

Ted jsem schvalne zkopiroval 150MB soubor ze site na disk, a pak jeste
v ramci disku a 100% load (ani jiny, ktery by stal za povsimnuti)
se nedostavil - normalni PC se sata_promise+WD SATA 36GB.

Roman DAVID