ftp.worldofspectrum.org je mrtve?

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Únor 9 09:39:28 CET 2005

	Tento mám k dispozici už skoro 3 měsíce, bohužel to není to pravé
ořechové, proto mluvím o ten vyšší řadě...(právě s ohledem na využití toho
disku). To co nabízíte Vy se dá sehnat v podstatě v každém krámu, bohužel je
to "desktop" disk.... (a právě, že ten "server" je alespoň dle největších
distributorů (kteří ho ale nemají na skladě:-() jen o pár stovek dražší, tak
na něj čekám...)