po resetu :( mi zmizela konfigurace kppp (snad jen to)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Únor 9 12:13:39 CET 2005

Dobrý den,

vytuh mi tux (dvě krajní ledky klávasnice blikaly furt stejně a žádná
morseovka se nekonala), ale přes gprs v tu dobu si poštu ještě vyzvedl (na
telefenu mam blikátko abych viděl), takže ztuhla asi jenom grafika a pár věcí
okolo (do konzole nešlo :(  ). Musel jsem ho ale vypnout (ani power na kejsu
nezabral), no a po naběhnutí jsem nemohl na internet, neboť konfigurace kppp
se vypařila, prostě tam nemám ani jedno z těch 5. No nějak jsem to splácal
aby mi inet šel, ale není to ono, měl jsem tam haldu vytuněných parametrů.

Používám MDK 9.1 na XFS, netuším jak se zeptat googla anglicky, netušíte někdo
čím to?

Zatím hledám jestli nezmizlo i něco dalšího, neboť backupy sice dělám, ale ne
zas až tak jak bych chtěl a konfiguraci KDE jsem teda neměl :(

Děkuji,

--

                        Jaroslav Lukesh