vhodny a bezpecny DNS server

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Středa Únor 9 11:50:24 CET 2005

Hello, world!\n

> Myty o tom, ze tinydns neumi nejaky typ zaznamu jsou pomerne rozsirene.
> Fakt je takovy, ze nativne podporuje SOA, NS, A, MX, PTR, TXT, CNAME a
> pres obecnou syntax i jakykoliv jiny (napr. SRV). Viz
>
> http://cr.yp.to/djbdns/tinydns-data.html

Nemohu si pomoci, ale tento format mi prijde ponekud zvrhly.

Verim tomu, ze se s nim muze v mnoha pripadech pracovat prijemne,
ale zakladni format zony by mel IMHO presne odpovidat tomu, jake zaznamy
v zone jsou, zatimco takovahle zkratkovitost generujici jednim radkem nekolik
zaznamu patri spis do nejakeho preprocesoru.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Not all rumors are as misleading as this one.