vhodny a bezpecny DNS server

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Středa Únor 9 12:17:19 CET 2005

On Wed, 9 Feb 2005, Martin `MJ' Mares wrote:

> Nemohu si pomoci, ale tento format mi prijde ponekud zvrhly.
>
> Verim tomu, ze se s nim muze v mnoha pripadech pracovat prijemne,

Presne tak.

> ale zakladni format zony by mel IMHO presne odpovidat tomu, jake zaznamy
> v zone jsou, zatimco takovahle zkratkovitost generujici jednim radkem
> nekolik zaznamu patri spis do nejakeho preprocesoru.

Vsak jo. Parsovat ci generovat ten format je velmi jednoduche, takze pokud
se ti nelibi prima editace, nic ti nebrani si ten preprocesor napsat
(ostatne nebyl bys prvni, vyber je siroky).

Potiz bindovskych zonovych souboru je v tom, ze se pomerne obtizne
strojove generuji, ale hlavne je temer nemozne je parsovat. Zatimco napsat
si frontend nad formatem tinydns je trivialni (a klidne muze pouzivat ty
bindovske zonove soubory). Ze je soucasne ten format stale snadno primo
editovatelny je dalsi vyhoda.

-- Honza