software RAID v gentoo

Michal Schmidt xschmi00 na stud.feec.vutbr.cz
Středa Únor 9 12:16:49 CET 2005

Miroslav BENES wrote:
> No jo, ale co s tím ?
> Konkrétně - pro mě zase platí varianta :
>

>    5. I have a Promise TX2 SATA RAID card. Why doesn't Linux support my
>    hardware RAID?
>
> A. It's not hardware RAID. It is software RAID, provided by the BIOS on
> the card.
>
> OK, ten "RAID" simuluje jen BIOS na kartě. Ale jak se to dá zprovoznit v
> 2.6 kernelu ?
>

> Současný stav :
> - RH9
> - kernel 2.4.x + ovladač od Promise (modul ft3xx)
> [...]

Cetl jste zbytek toho FAQu?:
8. Well, OK. I have figured out my card is not hardware RAID. How do I
access the data stored by my BIOS software RAID, under a 2.6.x kernel?
A. Device Mapper ("DM") and dmraid.
http://people.redhat.com/~heinzm/sw/dmraid/

A abyste videl i ten PATA disk na Promise radici, muzete pouzit aktualni
libata patch od Jeffa Garzika. Je obsazen i v -mm jadrech.

Michal