vhodny a bezpecny DNS server

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Středa Únor 9 12:28:32 CET 2005

On Wed, 9 Feb 2005, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> [...]

Vsak jsem napsal "temer", tak se moc nerozcilujte. Ano, ty zonove soubory
umi parsovat treba bind :) Ale pokud bych si chtel napsat napr. nejaky
jednoduchy interface pro upravu zon z weboveho rozhranni, tak bych zcela
jiste pouzil nejaky metaformat, ze ktereho by se ty soubory generovaly, a
vzdal se tak moznosti prime editace.

> Ostatně to se všechny Root DNS servery (které běží na BINDu) udržují
> a editují ručně?

Zrovna root servery moc narocne na konfiguraci nejsou, tech top-level
domen je jen par stovek a meni se jen prilezitostne. Zajimave je to az u
nameserveru pro velke top-level domeny.

-- Honza Houstek