vhodny a bezpecny DNS server

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Středa Únor 9 12:58:40 CET 2005

> Vsak jsem napsal "temer", tak se moc nerozcilujte. Ano, ty zonove soubory
> umi parsovat treba bind :) Ale pokud bych si chtel napsat napr. nejaky
> jednoduchy interface pro upravu zon z weboveho rozhranni, tak bych zcela
> jiste pouzil nejaky metaformat, ze ktereho by se ty soubory generovaly, a
> vzdal se tak moznosti prime editace.

Parsovani a obzvlaste generovani standardni syntaxe zonovych souboru
(to neni vymysl BINDu, je definovana primo v RFC) sice mozna neni naprosto
trivialni, ale nic tezkeho na nem neni. Been there, done that :)

Souhlasim, ze spousta uzivatelu skonci u toho, ze si napise nejaky preprocesor
(i ja -- viz utilitka NSC), na tom neni nic spatneho. Jenze stezi se najde
preprocesor, ktery by vyhovoval vsem. A prave djbdns ma jeden takovy
preprocesor integrovany primo v sobe a beda tem, kterym nevyhovuje.

Take mi prijde, ze onen preprocesor sice umi vytvaret PTR zaznamy,
ale uz ne classless delegace, a ze o IPv6 zatim neslysel.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Uncle Ed's Rule of Thumb:  Never use your thumb for a rule.