po resetu :( mi zmizela konfigurace kppp (snad jen to)

moje moje na vabo.cz
Středa Únor 9 14:46:09 CET 2005

Roman Fordinal píše v St 09. 02. 2005 v 14:03 +0100:
> [...]

Jo pokud se vam "zda", ze ztuhla jen grafika, tak pouzivejte SysRq Tak
zabranite poskozeni FS (jakehokoli). Obvykly postup je:
SysRq + u (remount all to RO)
sleep(3)
SysRq + s (sync all)
sleep(3) (nebo dokud blika disk)
SysRq + r (reboot)

> XFS je trosku nachylny na taketo veci. je vytunovany na to aby bezal rychlo
> a s velkym mnozstvom suborov (pripadne terabajtovymi subormi), urceny na
> servery ktore by proste nemali vypadavat, takze nieje tak dobry v obnove
> dat, etc...

XFS je naopak velmi dobry v obnove dat. To, ze "zmizi" data ze souboru
pri vypnuti natvrdo se stane jen pokud je dany soubor otevreny pro zapis
a nema commitnute zmeny. Neni to chyba, ale vlastnost. Co se recovery
tyka, tak na zboreny XFS se da pomoci recovery nastroju velmi slusne
dostat (narozdil od nekterych jinych).

> pokial chces vlastnosti XFS ale lepsiu recovery, pouzi reiserfs (nie
> reiser4!)

reiserfs ve verzi 3 uz ma spolehlive chodive quoty, extended attributy a
aclka ? a bude v nem nekdo opravovat mozne chyby ? Ja si tak matne
vzpominam, ze Hans Reiser prohlasil, ze verzi 3 se nehodla venovat a mit
nekde nepodporovany FS je dost o hubu. Ale treba se pletu.

MOJE

--
Konir Tomas
Czech Republic