po resetu :( mi zmizela konfigurace kppp (snad jen to)

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Středa Únor 9 14:03:57 CET 2005

Jaroslav Lukesh wrote:

> [...]
> morseovka se nekonala), ale přes gprs v tu dobu si poštu ještě vyzvedl (na
> telefenu mam blikátko abych viděl), takže ztuhla asi jenom grafika a pár
> věcí
> okolo (do konzole nešlo :(  ). Musel jsem ho ale vypnout (ani power na
> kejsu nezabral), no a po naběhnutí jsem nemohl na internet, neboť
> konfigurace kppp se vypařila, prostě tam nemám ani jedno z těch 5. No
> nějak jsem to splácal aby mi inet šel, ale není to ono, měl jsem tam haldu
> vytuněných parametrů.
>
> Používám MDK 9.1 na XFS, netuším jak se zeptat googla anglicky, netušíte

XFS je trosku nachylny na taketo veci. je vytunovany na to aby bezal rychlo
a s velkym mnozstvom suborov (pripadne terabajtovymi subormi), urceny na
servery ktore by proste nemali vypadavat, takze nieje tak dobry v obnove
dat, etc...
pokial chces vlastnosti XFS ale lepsiu recovery, pouzi reiserfs (nie
reiser4!)

> Zatím hledám jestli nezmizlo i něco dalšího, neboť backupy sice dělám, ale
> ne zas až tak jak bych chtěl a konfiguraci KDE jsem teda neměl :(

nieco podobneho sa mi raz s XFS pod MDK 9.? stalo a zmizlo mi pomerne hodne
veci, takze som reinstaloval. odvtedy reiserfs.