po resetu :( mi zmizela konfigurace kppp (snad jen to)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Únor 9 15:20:43 CET 2005

Dne středa, 9. února 2005 14:58 jste napsal(a):

> Tady bych ještě přidal SysRq+e, tím se dá šance žijícím procesům na
> korektní ukončení.

Děkuji za tipy. Jinak se mi to mezitím stalo ještě jednou, sejmul to K3b když
jsem dal načíst info o cdčku se 4 session původně vypalovanými kdysi dávno na
woknech. Holt jsem zrovna chystal tematický backup :o) (když se to stalo
poprvé tak jsem se přepnul jinam, nevěda čím to). Pokorně jsem se tedy vrátil
k XCDroastu, ten mi jen odmítl na to cdčko zapsat (nějaký scsi error). Ale
nevytuhl. No nic, už smažím na další a k3b letí--- pryč.

--

                        Jaroslav Lukesh