po resetu :( mi zmizela konfigurace kppp (snad jen to)

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Středa Únor 9 15:46:54 CET 2005

Dne st 9. února 2005 15:20 Jaroslav Lukesh napsal(a):
> tedy vrátil k XCDroastu, ten mi jen odmítl na to cdčko zapsat (nějaký scsi
> error). Ale nevytuhl. No nic, už smažím na další a k3b letí--- pryč.

K3b i xcdroast jsou jenom nadstavby, které těžko samy o sobě můžou shazovat
stroj. Obojí nicméně používá stejné "lowlevel" utility, které již nicméně
stroj shodit dokáží, takže jestli je chyba tam, jakože asi je, tak tam je
furt a dříve či později se projeví znova.

Ctirad