SW RAID a mrtvy disk

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Únor 9 17:53:15 CET 2005

On Wed, Feb 09, 2005 at 04:05:00PM +0100, Krištof Petr wrote:

> Na pamet neni spoleh ;-)
>
> http://linux.yyz.us/sata/software-status.html

Ale je. Hot-plug konektory (stupnovite) jsou od zacatku, ale prakticky
zadny bezny chipset SATA 1.0 hot-plug nepodporuje. Tim mene varianta,
kdy pripojujete k SATA napajeni puvodnim PATA kabelem.

Cili si hot-plug jen tak proste neuzijete, protoze neni povinny (uplna
implementace).

Tim samozrejme neminim pripojeni napajeni, ale uplne ustaveni datove
komunikace a zprovozneni disku.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz