Jak funguje speedstep/cpufreq/...?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Únor 9 18:14:53 CET 2005

Pavel Kankovsky wrote:
: CONFIG_X86_SPEEDSTEP_CENTRINO_ACPI znamena menit frekvenci pomoci primeho
: pristupu na MSR Pentia M, ale pouzit pri tom konfiguraci z ACPI.
: Pokud se vypne tohle, pak by speedstep-centrino mohlo fungovat.

	Nefunguje. Mozna nema pro muj procesor tu statickou tabulku?

: Lze to udelat drevorubeckou metodou: plne to nabit a zmerit cas do uplneho
: vybiti pri presne definovanem zatizeni. Ale je treba pouzit jen relativne
: male mnozstvi pokusu, jinak se projevi starnuti baterky. :)

	Jo, ale hlavne to trva dost dlouho. Zatim to testovat nebudu.
To uz radsi ten cas venuju na prochazeni zdrojaku a zjisteni, co vlastne
se od 2.6.9 zmenilo.

: > Proste od 2.6.10 mi nefunguje polovina veci z ACPI.
:
: Rekl bych, ze kombinace ACPI, ktere vypada, jako by pri jeho navrhu byl
: nekdo hodne ale opravdu hodne zdrogovany, a urciteho vyvojoveho modelu
: pouziteho pri jeho implementaci v linuxovem jadre je smrtici...

	Asi jo. Ale kdyby mi aspon nekdo byl ochoten rict, co se mezi
2.6.9 a 2.6.10 v ACPI menilo, abych nemusel rucne delat binarni vyhledavani
v patchich.

-Y.