detach X session

Michal Rybárik michal na rybarik.sk
Středa Únor 9 23:40:22 CET 2005

hello,

PS> Ano, bolo by to prijemne. 100% riesenie nepoznam, je vsak zopar medzikrokov:
som na zaklade negativnych odpovedi a tipov googlil kolko sa dalo,
na moje sklamanie to X-ka samy o sebe nepodporuju a ani nie je priama
a slusna cesta ako ich k tomu naucit..

PS> - screen v konzole, pouzivam uspesne uz mnoho rokov :-)
my tiez :o) zlata konzola

PS> - mozno sa da nieco s xnest
dik za tip, googlil somm, no je to skor na X v X, nie na disconnect &
reconnect. podla toho co som vyrozumel to disconnect tiez neprezije. a
"crashes randomly" tiez neznie prilis povzbudivo ;o)

PS> - komercna verzia nx (www.nomachine.com) by to mala vediet, ta
PS> eval verzia to nevie
maju to tam relativne cerstvo implmentovane a tiez to este nie je
idealne. 500 usd nie je vela, ale za takuto ficurku ani malo... do
buducnosti to vsak moze byt prijatelne.

PS> - vnc
brrrb. rychlost :o((

PS> Apropo, ked mas nejake tipy na optimalizaciu rychlosti pri pouziti
PS> terminalov tak sem s nimi, uz sa s tym babrem 3 roky a stale to
PS> nie je podla mojich predstav (napriklad drag&drop je straaaaaaasne
PS> pomaly), a to mam 100Mbit LAN.
ja X-ka iba pouzivam, instaluval to kolega, takze so sofistikovanou
radou bohuzial neposluzim.. ale afaik to bol normalny install debian
testing, neviem o tom ze by na tom robil akykolvek speed tuning.
server je p4/2400mhz/1gb, bezna stovkova siet, a klienti su compaq
deskpro cca 350-650mhz, momentalne je ich v prevadzke 6 + konzola
servera. je to uplna balada, nerozoznas ci sedis za klientom alebo
serverom. jedine jeden stroj mame skladackovy P200 a na nom je to
znatelne lenivsie. co tam mas za klientske stroje, nebude to nimi?

--
s pozdravom
michal na rybarik.sk