detach X session

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Únor 10 08:41:17 CET 2005

On 10. Feb, 06:13 AM CET, Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> wrote 28 lines:

> Aha. Takze v podstate nejlepe propracovane (bez ohledu na OS a nekricte na
> mne) jak tak koukam, je ICA (ta má jen problémy s délkou odezvy přes gprs
> neboť jede pouze synchronně, na lokální síti nebo lince s latencí <100ms je
> OK). Kurnik, to by chtělo, aby někdo napsal ICA server pro unixy ;-) Přesně
> co mi říkal kolega citrixář - vzali zobrazování z unixu, zdokonalili a
> napasovali na wokna.

Už jsem to Citrixu říkal, že pokud to bude pro Unix/Linux, jsem první
zákazník :))) Ale vzhledem k tomu, že část citrixových vývojářů pracuje
přímo v Microsofotu na terminálové řešení a v tomto případě jsou HODNĚ
propojeni, myslím, že to nehrozí v horizontu dvou tří let

MK